خرید بک لینک پکیج لینک سازی خارجی پکیج بک لینک

خرید بک لینک backlink buying یعنی شما برای قرار گرفتن لینک سایت خود به سایت های دیگر پول پرداخت کنید. البته یک قسمت دیگر هم فروش بک لینک است کاربرانی هم علاقه دارند با دریافت مبلغی… لینک سازی یکی از مهم‌ترین اصول سئو است و به دو صورت لینک سازی داخلی و لینک سازی خارجی انجام می‌شود. در لینک سازی داخلی، صفخات مرتبط یک سایت توسط کلمات کلیدی مرتبط به یکدیگر پیوند داده می‌شوند.

خرید بک لینک تمام صفحات (site wide backlinks) می تواند تیر آخر شما در سئوی وبسایت قلمداد شود. این بک لینک ها در تمام صفحات سایت تکرار شده و ارزش و اعتبار خود را از تمام صفحات سایت میزبان دریافت می کنند تا آن را به صفحه هدف منتقل کنند. هم چنین با توجه به تکرار آن در تمام صفحات در بخش سایدبار سایت به صورت مستقیم ترافیک هدفمند اما کمی را به سایت میزبان هدایت می کند. اقداماتی مانند خرید بک لینک به تعداد زیاد، فروش بک لینک ها و خرید شبکه های تبادل بک لینک جزء روش هایی هستند که توسط گوگل منع شده است.

در پلن 2 شما میتوانید دو متن همراه با تصویر و لینکهایتان برای ما ارسال نمایید و ما متن شما رادر 10 سایت فارسی با پیج اتوریتی تا 36 قرار می دهیم. این سرویس نیز دائمی بوده و رپورتاژ و بک لینکهای شما حذف نخواهد شد. بک لینک‌ها به طور مداوم به‌روز شدن نیاز ندارند، اما نظارت منظم بر آنها و ایجاد بک لینک‌های جدید در صورت نیاز می‌تواند به بهبود ارتباطات و سئو وب‌سایت شما کمک کند.

با تبدیل شدن به یک منبع معتبر ، همچنین آگاهی از نام تجاری خود را افزایش می دهید و ترافیک مراجعه به وب سایت خود را هدایت می کنید. مهمترین چشم اندازها را در یک لیست جمع آوری کرده و براساس اقتدار دامنه (یا اگر از Ahrefs استفاده می کنید Domain Rating) ، مشخصات بک لینک ، رتبه بندی و پتانسیل ترافیک ارجاع آنها را اولویت بندی کنید. ذکر نام در مقاله هایی که بهترین کالاها را ارائه می دهند مانند محصولی که شما ارائه می دهید ، راهی خارق العاده برای تقویت برند شما ، واداشتن افراد بیشتر به آزمایش محصول شما و البته کسب بک لینک با کیفیت بالا است.

در غیر این صورت ، ممکن است داشتن بک لینک خوب باشد ، اما این جدول جدول است. میلیاردها لینک در سراسر وب پخش شده است و برای گوگل آسان نیست که بین بک لینک های پولی و بک لینک های طبیعی تمایز قائل شود. کلیه بک لینک ها پس از ثبت، توسط ایندکسر بسیار قوی به گوگل شناسانده خواهند شد. بسیاری از بازاریاب‌ ها، رتبه صفحه‌ای که برای آن لینک ساخته‌اند را مهم ‌ترین معیار برای اثربخشی تلاش‌های خود در زمینه لینک ‌سازی قلمداد می‌کنند. جوانان فراوانی اخیرا با سرمایه ای اندک اقدام به ایجاد سایت های استارتاپی کرده و تلاش دارند که با صرف کمترین هزینه، رتبه سایت خود را ارتقا دهند. پاسخ این سوال، در حقیقت یک مسئله کاملا اقتصادی است که باید با دید سرمایه گذاری به آن پاسخ داد.

اما آیا تا به حال به این فکر کرده اید که چگونه به آنجا رسیده اند؟… لینک سازی خارجی و سئو داخلی حرفه ای سایت ، مشاوره در چینش سایت به بهترین سبک ممکن و بررسی صفحات شما تخصص ماست. این روش بازاریابی محتوا منجر به جلب اعتماد و وفاداری بیشتر مشتریان خواهد شد. برای اطلاعات بیشتر دو مورد نگارش رپورتاژ آگهی میتوانید مقاله (نحوه نوشتن رپورتاژ آگهی) را مطالعه نمایید. علاوه بر همه این‌ها، آیا خود شما فکر نمیکنید که برندینگ و تبلیغات در فضای اینترنت حق هر کسب‌وکاری است؟پس اگر بدنبال بدست آوردن بیشترین امتیاز در نتایج موتورهای جستجو هستید حتما ساخت بک لینک را با استراتژی مداوم و منظم پیش ببرید. سایت SEOEDU یک سایت معتبر است که اگر قصد خرید بک لینک یا خرید پکیج بک لینک این سایت را  داشته باشید به شما تضمین می دهد که این کار را با توجه به تمام اصول و قوانین فوق انجام خواهد داد.

مجموعه لینک ساز مجموعه ای از سایت های قوی که مناسب خرید بک لینک هستند را تهیه کرده است که عملا کار برای شما خریدار… با توجه به زمان متفاوت و متناسب اجرای پروژه در هر یک از پکیج های بک لینک، تفاوت چندانی ندارد که عمر سایت شما چقدر باشد. اما جهت امنیت بیشتر لینک سازی، بهتر است حداقل ۳ ماه از عمر سایت شما گذشته باشد و سایت شما فعال بوده و ترجیحاً دارای کمی بک لینک معتبر دیگر نیز باشد. شما وقتی اقدام به لینک سازی برای سایت خود می‌نمائید (یعنی ساخت لینک هایی که به طور مستقیم به سایت شما اشاره می‌کنند)، نیازمند تقویت آن لینک ها نیز خواهید بود. گرچه تقویت بک لینک ها ضروری نیست اما انجام آن به قدرتمندتر شدن پروسه لینکسازی کمک شایانی خواهد کرد. یکی از تکنیک های ارزان ایجاد محتوا خصوصا در پروسه های لینک سازی (بدون توجه به جنبه کاربرمحور بودن و تنها از دید سئو)، استفاده از تکنیک اسپین می باشد.

در این موارد است که به آن صورت به خرید بکلینک نیاز نخواهید داشت. هم چنین خرید بک لینک خارجی، پدیده دیگری است که این روزها با آن مواجه هستیم. شاید بسیاری از سایت ها را ببیند که در صدر نتایج گوگل قرار داشته اما بک لینک های خارجی و اسپم دارند.

دسته بندی های لینک سازی

در هنگام ساخت لینک دانلود بزرگ یا کوچک بودن حروفی که اسم فایل ها را مشخص می کنند اهمیت دارد. برای مثال اگر نام دامنه irbesthost.com باشد و فولدر یا فایلمان مستقیم در public_html قرار داشته باشه و نام فایل هم test.zip باشد، لینک دانلود فایل به صورت irbesthost.com/test.zip ایجاد می شود. برای ساخت لینک دانلود فایل ها در سی پنل در ابتدا باید با یک سری مسیر دهی ها داخل سایت آشنا باشید. در اینجا فایل های اصلی و ساختاری هاست وجود دارد و اگر یک فایلی در اینجا باشد نمی توانید برای آن لینک دانلود ایجاد کنید.

روش های لینک سازی زیاد هست و چیزی که در ایجاد بک لینک مهم هست، خلاقیت در بکار گیری رسانه هاست. البته فراموش نکنید که برای طبیعی سازی لینک سازی باید حتماً اقدام به ساخت انواع بک لینک به تعداد منطقی کنید. ولی در خرید بک لینک و یا بکلینک سازی باید دقت زیادی به عمل آورید.

آتوریتی سایت نشان دهنده کیفیت سایت هدف است که توسط ابزار بررسی Moz قابل بررسی است. می توانید به دنبال وب سایت هایی با پیوندهای خراب باشید و منابع مربوطه را در وب سایت خود پیدا کنید که ممکن است به جای آن پیشنهاد کنید. به عنوان مثال ، HubSpot’s Email Signature Generator را در نظر بگیرید. بیش از جستجو برای “تولیدکننده امضا” در هر ماه در Google انجام شده است ، و ابزار ما یک راه حل بسیار ساده و زیبا از نظر زیبایی ارائه می دهد. اگر مقاله یا گزارش تحقیقی پیدا کردید که مدتی است به روز نشده است ، بررسی کنید تعداد لینک های موجود در این مقاله چقدر است.

این دوره آپدیت خواهد شد و افرادی که دوره را تهیه کرده اند به صورت رایگان به فایل ها دسترسی خواهند داشت. در این پروژه نیز در میزان کلیک، ایمپرشن، CTR و رتبه میانگین رشد داشته ایم. ممکن است انواع دیگری از لینک ها نیز وجود داشته باشند که به دلیل عدم اهمیتشان، اشاره ای سفارش بک لینک نمی شوند. بله، به نظر میرسد که گوگل نمیتواند این موضوع را بدرستی تشخیص داده و در مورد آن قضاوت کند. پس هر موقع که از مدیران آن سوال شده، آن‌ها به شدت آن را نفی کرده‌اند. شما می توانید به سادگی پیش بروید و یک قطعه بهتر و تازه را با داده های مرتبط تر ایجاد کنید.

مرکز خرید و فروش لینک

آن وقت است که آقای الف برای رسیدن به همان رتبه بایستی بیشتر از جیب خود مایه بگذارد. (چون هر ماه هزینه های مدیریت سایت، هاست و دامنه و … و از همه مهم تر زمانی که برای کار می گذارد را باید جبران کند.) و پس از موفقیت هم معلوم نیست که به چه درامدی برسد. ولی اقای ب تا زمانی که این اتفاقات بیفتد مثلا توانسته 20 میلیون تومان از سایتش درامد کسب کند و با خرج کردن مثلا 3 میلیون برای ارتقا سایت و مدیریتش می تواند بدون مایه گذاشتن از جیب، سایت خود را تقویت نماید. از اونجاییکه خرید بک لینک نوعی تبلیغات اما به روش غیر مستقیم محسوب می شه و تبلیغات هم نوعی سرمایه گذاری هست، در نتیجه خرید بک لینک هم نوعی سرمایه گذاری برای سایت شما محسوب می شه؛ یک سرمایه گذاری نسبتاً پایدار و با دوام. به کمک دیساوو کردن بک لینک های اسپم می تونید به سادگی اثرگذاری اونها رو خنثی کنید تا تاثیر بک لینک های خریداری شده و با کیفیت شما حفظ بشه.

یعنی شما نمی توانید با نادیده گرفتن تاثیر لینک بیلدینگ در سئو، بر محتوا تکیه کرده… ابزار دیگر گوگل برای یافتن کلمات کلیدی گوگل ترندز است که می توانید برای مقایسه عبارات به آن رجوع کنید و برای انتخاب کلمه کلیدی ایده بگیرید. OpenLinkProfiler ابزاری عالی برای تجزیه و تحلیل مشخصات بک لینک شما است. نکته منفی این است که پایگاه داده پیوندهای آنها در مقایسه با Ahrefs یا MonitorBacklinks نسبتاً محدود است.

مشاهده نتیجه لینک سازی از زمان خرید بک لینک و درج لینک ها تا حدودا ۱ الی ۳ ماه بعد متغیر است. معمولا لینک های ایجاد شده در بخش لینک های سرچ کنسول گوگل ظاهر می شوند. ظاهر شدن لینک ها در این بخش به معنای دیده شدن لینک ها توسط گوگل است و نشان می دهد که بک لینک های ایجاد شده می توانند از آن زمان به بعد تاثیر بگذارند. اما فراموش نکنید که تمامی بک لینک ها ممکن است در لیست لینک های سرچ کنسول ظاهر نشوند.

با تحقیق در مورد مقالاتی که مربوط به محتوایی هستند که تبلیغ می کنید و از قبل دارای بخش “بیشتر بخوانید” ، می توانید آنها را پیدا کنید . طبیعی – پیوند حمایت مالی نمی شود ، متن لنگر مارک یا اسپم نیست و صفحه ارجاع دارای تعداد طبیعی پیوند است. در حالت عادی نیازی به ارسال محتوا از سوی شما کاربران گرامی نیست و محتواها به شکل های مختلف مثل بازنویسی و اسپین و غیره ایجاد می شن. البته الزاماً تمامی لینکهای ساخته شده ممکن هست در این بخش از سرچ کنسول قابل ثبت نباشند.

پیوندهای سریع

ممکن است فکر کنید که “اقتدار” ذهنی است ، اما گوگل برای اندازه گیری آن یک روش اساسی دارد و آن چیزی نیست جز بک لینک و بک لینک را میتوانید از طریق خرید بک لینک با کیفیت به دست آوردید. البته، پیشنهاد میکنم در این متن، با موضوع بک لینک و فعالیتهای آپ بک لینک شما در بیشتر جنبه های آن به صحبت بپردازیم. بنابراین، در ادامه این متن، به بیان بیشتری درباره خدمات آپ بک لینک، اهمیت بک لینک در سئو، نحوه انتخاب بک لینک های مورد نیاز و تاثیر آن در فروش و بازاریابی میپردازیم. بک لینک هایی که از این سایت تهیه می کنید به گونه ای دقیقاً شبیه یک لینک معمولی در یک سایت معمولی ایجاد شده و توسط ربات های گوگل پس زده نمی شوند! پس با خیال راحت می توانید سفارش خرید بک لینک خودتان را از این سایت انجام دهید.

  • در این مقاله به آموزش ساخت لینک دانلود فایل ها و نکاتی که در ساخت آن باید رعایت شود می پردازیم.
  • با توجه به زمان متفاوت و متناسب اجرای پروژه در هر یک از پکیج های بک لینک، تفاوت چندانی ندارد که عمر سایت شما چقدر باشد.
  • البته فراموش نکنید، چه سایت شما در بهینه ترین حالت ممکن باشه و چه نباشه، شما نباید اجازه بدید که گوگل رد پایی از خرید بک لینک رو برای سایت شما ببینه.

ما در زمینه طراحی سایت، بهینه سازی وب سایت و دیجیتال مارکتینگ تخصص داریم. اگر مایلید بدانید خدمات ما چگونه می تواند باعث دستیابی شما به اهداف تجاری کسب و کارتان بشود با ما تماس بگیرید. از بین بک لینک های تقویتی کامنتی، سوشیال بوکمارک و وب۲، پیشنهاد ما استفاده ترکیبی از این سه نوع بک لینک است. در حین ثبت سفارش بک لینک تقویتی می توانید درخواست اجرای ترکیبی کمپین تقویتی را ثبت نمائید. در غیر اینصورت می توانید هر کدام از منابعی را که مد نظر دارید به صورت تکی و جداگانه درخواست دهید.

محتواهایی که در آن‌ها به فهرستی از موارد (مثل بهترین‌ ها، بدترین‌ ها، ارزان‌ترین‌ ها، گران‌ترین ‌ها و غیره) اشاره شده است، در مقایسه با سایر مدل‌های محتوا، بیشترین میزان بک‌ لینک منحصر به فرد و یونیک را به خود اختصاص می‌دهند. در طول یک سال اول طراحی سایت، آقای الف کلی وقت میگذارد و به رتبه خوبی در گوگل می رسد. یعنی آقای ب در طول 6 ماه دوم که اقای الف هیچ درامدی ندارد، به صورت ماهیانه درآمدی داشته و پس از یک سال نه تنها هزینه های طراحی سایتش درآمده، بلکه کلی سرمایه از آن خود دارد. آقای الف اما تا سال اول، تنها از جیب خود روی سایت گذاشته است و هیچ درآمدی ندارد. بلاگ پست های خارجی در کنار قدرت بالایی که دارند معمولاً برای لایه های 2 به بعد در لینک سازی پیشنهاد میشن.

متاسفانه برخی همکاران با چنان دقتی اطلاعات جعلی می دهند که زبان از گفتن آن قاصر است. تجربه ما نشان می دهد که پردرآمدترین و موفق ترین وب سایت ها از لحاظ سئو همیشه آن مواردی بودند که خرید بک لینک را انجام می داده اند، اما گوشه چشمی به بحث پنالتی شدن هم داشتند. این موارد همواره توانسته اند که ظرف اندک زمانی خود را به صدر نتایج گوگل رسانده و بیشترین کسب درآمد را داشته باشند. در کل بکلینک های فروم و کامنت، از نوع نوفالو بوده و اثر بسیار کمی دارند و با اندکی آزمایش متوجه خواهید شد که اثر هر کدام از آن ها شاید به اندازه یک دهم یکی از سایت هایی که در پلن ما به فروش می رسد نباشد.

  • هر نوعی از بک لینک به نحوی تاثیرات خودش رو بر روی رتبه سایت خواهد گذاشت و در نهایت با رعایت تمامی فاکتورهای سئوی داخلی و تکنیکال و خارجی، شاهد چنین رشدهایی خواهیم بود.
  • در این سرویس ما برای شما 40 بک لینک دائمی از دامنه هایی با پسوندهای EDU و gov ایجاد می کنیم.
  • احتمالا تا به حال شما هم قصد داشتید تا فایل هایی را برای دیگران در سایت خود قرار دهید تا بتوانند آن را دانلود کنند.
  • توجه داشته باشید پکیج ها به صورت مکمل آماده شده ، هیچ کدام پیش نیاز دیگری نیست اما در صورت استفاده به صورت همزمان و یا دوره ای طبق لیست بالا بالاترین میزان بازده برای شما فراهم خواهد شد.
  • بک لینک به طور ساده به لینک‌هایی ارجاع داده می‌شود که از یک وب‌سایت به وب‌سایت دیگر اشاره می‌کنند.

اگر به دنبال سرویس بک لینک از سایتهای با اعتبار هستید بدون شک این سرویس یک پکیج کاملا حرفه ای و استثنائی برای دریافت بک لینک دائمی است. 40 بک لینک از سایتهایی با پیج رنک 7 تا 10 و با قدرت دامنه (Domain Authority) بالای 80. سپس 30 هزار بک لینک به صفحاتی که به شما لینک داده اند برای افزایش قدرت و اهمیت صفحات لینک داده به شما. بک لینک یک مفهوم مهم در زمینه سئو (بهینه‌سازی موتورهای جستجو) و مارکتینگ دیجیتال است.

در پکیج لینک سازی جامع، برای صفحات هدف شما لینک های متنوعی در لایه های مختلف ایجاد خواهد شد. وقتی بک لینکی می سازید و سپس برای بک لینک ها مجدد لینک سازی می کنید، در واقع بک لینک چند لایه ای ایجاد کردید. اهمیت بک لینک های چند مرحله ای به دلیل طبیعی کردن فرآیند لینک سازی هست. چرا که یک لایه ای بودن لینک سازی، تصنعی بودن اون و در نتیجه خنثی شدن ارزش سفارش بک لینک رو افزایش می ده.

بک لینک های خبری مجله ای که در قالب رپورتاژ آگهی ساخته میشن و شما می تونید تا 50 رپورتاژ خبری و مجله ای سفارش بدید و بک لینک های قوی و معتبر دریافت کنید. بک لینک‌ها همواره به‌عنوان عنصری حیاتی برای بهینه‌سازی وب‌سایت‌ها شناخته شده و می‌شوند. درواقع، ارجاع به سایت‌های مختلف با استفاده این لینک‌ها یکی از مهم‌ترین معیارهای قرارگیری در صدر…

وب سایتهای این پکیج با موضوعات مختلف بوده و به روز رسانی می شوند و آی پی سرور متفاوت دارند و همچنین از چند هویز مختلف هستند. با خرید این پکیج رتبه وب سایت خود را ارتقا خواهید داد و میتوانید در مدت زمان کم با کلمه های کلیدی در نتایج جستجو ظاهر شوید با خرید این پکیج، راهنمایی های لازم برای حفظ رتبه و ارتقای رتبه به شما ارائه خواهد شد. ساخت بک لینک رایگان؛ بک لینک رایگان را میتوان در سیستم های بلاگ دهی و بصورت کامنت گذاری در پایین صفحات یا فروم های مختلف انجام داد. دقت کنید که برای لینک سازی بدین صورت، بسته به رقابتی بودن عبارات نتیجه دلخواه ممکن است حاصل نشود. ممکن است به اندازه Ahrefs بک لینک یا دامنه ارجاعی نداشته باشد ، اما این ابزار ارزش زیادی در نسخه رایگان دارد.

از زمان راه اندازی آن ، با داشتن بیش از 5،520 لینک برگشت از 1،168 دامنه مراجعه کننده ، بسیار مورد استفاده و توصیه قرار گرفته است. بلاگرها و روزنامه نگاران توسط ایمیل هایی بمباران می شوند که اطلاعاتی را به آنها تحویل می دهند که بیش از حد تبلیغاتی است و به خوانندگان آنها ارزشی ندارد. به همین دلیل بسیاری از ایمیل های ارتباطی پاسخی دریافت نمی کنند. با استفاده از تخصص و داده های منحصر به فرد خود ، می توانید منبعی برای سایر وبلاگ نویسان و روزنامه نگاران شوید. قسمت خلاق این تاکتیک این است که شما می توانید از همین روش برای پس گرفتن پیوندها برای نام های دیگر که مربوط به نام تجاری شما هستند استفاده کنید – از جمله رویدادهایی که سازمان می دهید ، نام کارمندان ، گزارش های تحقیقاتی و غیره.

این مفهوم به ایجاد ارتباطات میان وب‌سایت‌ها اشاره دارد و اهمیت بسزایی در افزایش نمایانی وب‌سایت در موتورهای جستجو و جلب ترافیک از وب‌سایت‌های دیگر دارد. بک لینک به طور ساده به لینک‌هایی ارجاع داده می‌شود که از یک وب‌سایت به وب‌سایت دیگر اشاره می‌کنند. همواره می بایست به خاطر داشته باشیم که در حوزه سئو هیچ فرآیندی دائمی نبوده و احتمال تغییر در روند و رویکرد وجود دارد.

Chad Powers

افراطی متعصب تلویزیون بشارتگر الکل دوستانه. مدافع توییتر متعصب آبجو کل نویسنده

تماس با ما